Polecany produkt dnia
Olej CBD 10% olejek z konopi 1000 mg CBD 10ml - Enecta
Olej CBD 10% olejek z konopi 1000 mg CBD 10ml - Enecta

149,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
szt.
Promocje
 Kapsułki konopne CBD 10%  60 szt. 1000 mg Cibdol
Kapsułki konopne CBD 10% 60 szt. 1000 mg Cibdol

199,00 zł

Cena regularna: 330,00 zł

Najniższa cena: 230,00 zł
Olej z konopi 10% CBD 5%+CBDA 5% - Biokonopia 10/30ml
Olej z konopi 10% CBD 5%+CBDA 5% - Biokonopia 10/30ml

199,00 zł

Cena regularna: 269,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
Olej konopny CBG 5% 10ml 500 mg Enecta
Olej konopny CBG 5% 10ml 500 mg Enecta

119,00 zł

Cena regularna: 169,00 zł

Najniższa cena: 119,00 zł
szt.
Olej CBD 30% olejek z konopi CannabiGold Intense 12ml
Olej CBD 30% olejek z konopi CannabiGold Intense 12ml

399,00 zł

Cena regularna: 549,00 zł

Najniższa cena: 549,00 zł
szt.
Olej CBD 10% Sensi Seeds 1000mg CBD  10 ml
Olej CBD 10% Sensi Seeds 1000mg CBD 10 ml

149,00 zł

Cena regularna: 210,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
Olejek  5% CBD Cibdol 2.0 500mg 10 ml
Olejek 5% CBD Cibdol 2.0 500mg 10 ml

119,00 zł

Cena regularna: 130,00 zł

Najniższa cena: 130,00 zł
Olej CBD 5% 30ml Sensi Seeds 1500mg CBD
Olej CBD 5% 30ml Sensi Seeds 1500mg CBD

199,00 zł

Cena regularna: 239,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
Olej z konopi CBD 5% olejek Biokonopia 10/30 ml
Olej z konopi CBD 5% olejek Biokonopia 10/30 ml

89,00 zł

Cena regularna: 119,00 zł

Najniższa cena: 89,00 zł
Olej CBD 10% olejek z konopi 1000 mg CBD 10ml - Enecta
Olej CBD 10% olejek z konopi 1000 mg CBD 10ml - Enecta

149,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
szt.
Olejek konopny 20% CBD 2.0 Cibdol 10 ml
Olejek konopny 20% CBD 2.0 Cibdol 10 ml

399,00 zł

Cena regularna: 600,00 zł

Najniższa cena: 399,00 zł
szt.
Sensi 50 mg CBD 10ml
Sensi 50 mg CBD 10ml

49,90 zł

Cena regularna: 69,90 zł

Najniższa cena: 69,90 zł
szt.
Olejek  30% CBD Cibdol 2.0 olej 10 ml
Olejek 30% CBD Cibdol 2.0 olej 10 ml

499,00 zł

Cena regularna: 690,00 zł

Najniższa cena: 690,00 zł
szt.
Nowości
Susz konopny ENECTAROL CBG 1g
Susz konopny ENECTAROL CBG 1g

19,90 zł

szt.
Susz konopny SKYWALKER CBD 1g
Susz konopny SKYWALKER CBD 1g

19,90 zł

Susz konopny ZION CBD 10g/30g
Susz konopny ZION CBD 10g/30g

99,90 zł

Susz konopny ZION CBD 1g
Susz konopny ZION CBD 1g

19,90 zł

szt.
Susz konopny ENECTALIANA CBD 1g
Susz konopny ENECTALIANA CBD 1g

19,90 zł

szt.
Olejek konopny kosmetyczny 50 ml
Olejek konopny kosmetyczny 50 ml

9,90 zł

szt.
Bestsellery
Susz konopny ENECTAROL CBG 1g
Susz konopny ENECTAROL CBG 1g

19,90 zł

szt.
Susz konopny PERLA 20% CBD 2g
Susz konopny PERLA 20% CBD 2g

49,90 zł

szt.
Kapsułki konopne CBD 10% 1000 mg 30 szt. Enecta
Kapsułki konopne CBD 10% 1000 mg 30 szt. Enecta

149,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 149,00 zł
szt.
Konopna pasta do zębów z CBD - 100 ml
Konopna pasta do zębów z CBD - 100 ml

14,90 zł

Olej CBD 10% olejek z konopi 1000 mg CBD 10ml - Enecta
Olej CBD 10% olejek z konopi 1000 mg CBD 10ml - Enecta

149,00 zł

Cena regularna: 199,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
szt.
Olejek  10% CBD 1000mg Cibdol 2.0 olej z konopi 10 ml
Olejek 10% CBD 1000mg Cibdol 2.0 olej z konopi 10 ml

199,00 zł

Cena regularna: 330,00 zł

Najniższa cena: 199,00 zł
szt.
 Kapsułki konopne CBD 10%  60 szt. 1000 mg Cibdol
Kapsułki konopne CBD 10% 60 szt. 1000 mg Cibdol

199,00 zł

Cena regularna: 330,00 zł

Najniższa cena: 230,00 zł
Ceneo opinie

» przeczytaj wszystkie opinie
Producenci
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
FAQ

FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@konopnymarket.pl lub telefonicznie: 42 236 82 09
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@konopnymarket.pl lub telefonicznie: 42 236 82 09
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

 

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Poczta Polska
  • Kurier UPS
  • Paczkomaty Inpost
  • odbiór osobisty

 

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy.

 

 

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • Dotpay - płatność elektroniczna (przelew on-line).

 

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w punkcie odbioru osobistego, znajdującym się pod adresem: Zielona 50 , 90-635Łódź, Godziny pracy punktu znajdziesz w zakładce Kontakt.  Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów - pamiętaj, że odbierając zamówienie osobiście możesz dokonać płatności na miejscu lub opłacić przelewem przed odbiorem.

Przed odbiorem osobistym koniecznie skontaktuj się z nami 42 236 82 09 

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 42 236 82 09.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 42 236 82 09.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 42 236 82 09.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

 

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl